Základní informace
Jméno: Amari Kot
Rasa: Merfolk
Věk: 25
Místo narození: Marelská říše, u Azurových břehů
Výška: 182 centimetrů
Váha: 77 kilo
Osobnost
Amari je velmi inteligentní a povětšinou klidný merfolk. Málokdy podniká jakoukoliv akci první, mnohem raději si spíše počká, co se okolo bude dít a pak se podle toho zařídí. Tento jeho přístup však velmi snadno přerůstá v absolutní pasivitu, ve které nakonec neudělá nic a pouze bude čekat na něco opravdu velkého, co už dost často bude mimo jeho síly. Jako každý merfolk má velmi rád vodu a proto pokud má příležitost jít pod vodu, využije ji. Krom afektovanosti na vodu (která je pro merfolka celkem přirozená) a na poznávání nových míst, je však spíše chladný a neemotivní.
Cíle a sny
-Prozkoumat celou souš a zažít vše co se na ní dá zažít.
-Stát se nejmocnějším modrým mágem.
-Navštívit Teikoku
Oblíbené věci
+Voda
+Souš
+Poznávání
Neoblíbené věci
-Oheň
-Mráz
-Orci
Vzhled
Amari je merfolk s šedomodrou kůží a okraje ploutevních oblastí má do oranžovočervené. Mezi ostatními merfolky byl vždy uznávaný jako velký krasavec, díky tomu jak krásné ploutevní oblasti má, proto ho překvapilo, že na souši to nikoho moc neoslnilo. Většinou nosí jen kalkoty či nějakou roušku, zdobený opasek a na bedrech mívá brašnu kam uschovává veškeré poklady a zajímavosti, které najde. Nosí u sebe také meč, ale ten má spíše na okrasu a na zastrašení případných pobudů, než co jiného.
Obrázek postavy
Historie
Amari Kot se narodil v Středních hlubinách, jak se nazývala čtvrť v jeho rodném Marahea. Nebyla to zlá čtvrť a on se tak mohl dostat na univerzitu, kde velmi rychle objevili jeho velký potenciál k magii. Čím více měl ale Amari studovat, tím více toužil po něčem jiném. Až se jednoho dne rozhodl, že to udělá jinak.
Amari si sbalil veškeré své věci a hlubiny oceánu vyměnil za souš. Odnesl si sebou pár map a spisů s kouzly. Povrch ho hned od prvních zkušeností fascinoval, nechápal, jak tam mohlo být tolik na pohled tak jednoduchých rostlin, které však zvládly být jiné a krásné. Zamiloval si slunce. Velmi si oblíbil souš jako takovou, ačkoliv vždy když má možnost se dostat do vody, využije ji, protože mu v ní je fyzicky přeci jen lépe. Na druhou stranu ho kontinent Nararo i tak fascinoval natolik, že věděl přesně, co chce dělat, třeba i do konce života.
Od té doby putuje po povrchu a studuje jak to tam vypadá. Celkem brzy se seznámil s Elfským královstvím a alianční provincie má již prošlé téměř celé, byť mu to trvalo 4 roky. Přesto ještě stále ví, že jsou místa která neviděl a věci, které nezažil a jediné, co skutečně chce, je poznat postupně celý svět.
Povolání: Čaroděj
Statistiky
Síla: 1 (3)*
Obratnost: 0 (2)*
Odolnost: 1
Rychlost: 0 (2)*
Inteligence: 10
Charisma: 7
Vnímavost: 8 (10)*
Síla vůle: 10
*Statistiky v závorce platí ve vodě
Vybavení
Meč, nůž, zásoby vody, solí zakonzervované ryby, mapy a prastaré spisy ve formě keramických tabulek
Magie
Barva many: Modrá
Schopnosti a kouzla
Jméno: Protikouzlo
Typ: Magie
Barva: Modrá
Požadavek: Inteligence 10 a síla vůle 8
Popis stupňů: Zruší kouzlo, které uživatel vidí sesílané. Neodstraní jakékoliv permanentní efekty, nebo již probíhající kouzlo.
• 1. stupeň Zruší kouzlo prvního stupně, které uživatel Protikouzla už alespoň jednou viděl úspěšně seslané.
Jméno: Adaptace větru
Typ: Magie
Barva: Modrá
Požadavek: Vůle 5
Popis stupňů: Vytvoří z magie křídla
• 1. stupeň Křídla vydrží jen chvilku a rozbijí se při sebemenším nárazu do pevné hmoty. Jsou slabá, spíše na snášení se.
Jméno: Obranná vlna
Typ: Magie
Barva: Modrá
Požadavek: Síla vůle 6
Popis stupňů: Vyvolá tlakovou vlnu do všech směrů od uživatele.
• 1. stupeň Tlak rozhodí rovnováhu bytostí, lehčí předměty jsou zahozeny, těžší zůstávají.